Tuesday 5 April 2011

SEDIH......6 APRIL 2011



disinilah hentian kita yang terakhir

Ya .. Allah, sesungguhnya janji MU itu benar...

Hidup...semua benda hidup akan MATI ...TEPAT pada masa yang telah ditetapkan.

Tidak lewat walau sesaat...tidak cepat walau sesaat...

Bilekah MATI itu untuk aku.....Ya Allah, aku takut Ya Allah




Pagi tadi, baru je sampai pejabat...d sorang kawan tanya

kawan : " d dgr citer tak?"
aku : " xde, citer per?"
kawan : " ko kenal Rafidah?"
aku: "(sambil memikir dan mengingatkan)...oooo kenal, naper?"
kawan: " dia dh meninggal pg td, kemalangan"
aku : " (terkejut")..Innalillah, Ya Allah


Arwah Rafidah adalah kawan aku masa sekolah menengah dolu2. Satu kelas, sungguh comel dan seorang yang ceria.....semua kini hanya tinggal kenangan..

Al- Fatihah untuk arwah....



No comments:

Post a Comment