Friday 29 April 2011

JENJALAN KAT CHOW KIT

first time g chow kit, jakun lah jugak...mcm pasar mlm...tp rupenyer kiteorg tak hbs round sbb org yang tunjuk jalan d program lain. Takpe2 nti lain kali kite lg k..

dari hotel grand season kiteorg jln kaki je g chow kit, ikut lorong2 sempit, dlm gerimis lg, hari dh gelap lg maklum dh nak mlm mmg la gelap...mcm adventures sungguh hikhikhik

brp minit je dh sampai. jenjalan tgk2, belek2, pegang2, mcm nak beli mcm tak nak beli, letak amik letak amik semula, org kedai tu mcm dah suker je ( dlm ati kate, laku brg aku ) tp letak semula...last2 tak jadi beli.....
jangan marah k kak....lain kali kami dtg lg


perot dh tak leh tahan, asyik bunyi keriak keriuk keriak keriuk...carilah kedai mkn.lau tgk kedai mcm tak selera nk mkn tp kami mkn lah jugak...


kite tgk je lah gambo kat bawah ni k...sikit je tak byk sgtlah



ha, ni air2 yg kami order nest ais 2, sirap ais dgn limau ais
harga tak ingat hikhikhik...ermm dlm singgit lebih lah



ni ayam goreng kunyit, aku punyer...korang d nampak nasi putihnyer tak? tak nampakkan........sebab waiter tu anto lauk ni jer. aku ingat nasi tak masak lg, so tunggulah..erm agak2 dh lama aku tanyerlah waiter "nasi putih sy tak dapat lg", nak tau dia jwb per??? "takde order pun td", perghhh aku bengkek je dengor kan
aku ckplah " td kan sy order NASI PUTIH AYAM GORENG KUNYIT ". dia pun tersengih2 dahlah aku lapo takkan nak mkn lauk jer..ingat aku tak bayo ker? sabar2....



hehehe licin tak pinggan ni. nak tau saper yg order? kak noni lah hahahah nampak no laponyer. ni nasi ayam
sup tu yg tak habis, aku yg habiskan lepas tu ( sama2 lapo le tu )...


aaa mangkuk hijau tu zu punyer, dia order mee hoon sup lau tak silap.dia pun lapo kan hihihihi
mee yg byk lg tu, zura yg order...tak brp nak selera dia ckp, rasa masin jer.kdg2 org meniaga ni, masak lebih kurang jer, masak cincai jer kan ermmmm


ni kat Jalan Raja Laut ( on d way nak balik hotel )
lawakan lampu tu...lau kat penawar d pasang kan lawa, ceria jer mlm



tgk tu lampu warna biru tergantung-gantung, mcm nak raya



  

itu jelah gambo2 yg sempat aku snap


As-Salam

No comments:

Post a Comment