Wednesday 13 April 2011

KELAMBU MODEN...

kelambu moden ni ropenyer mcm khemah kemping yg pasang siap tu, tapi dia lutsinar mcm kelambu....sebab tu namanyer  KELAMBU MODEN

aku d beli 1 kelambu moden utk kegunaan masa tido.aku beli online dgn nama akak tu Yanti lau xsilap...aku beli saiz King, RM62.00 inc postage

bagus d kelambu ni, kite dpt tido dgn tenang kerana jauh dari gangguan cik2 nyamuk sekeluarga...

si comel sayang ( anak aku ), lau kene gigit ngan nyamuk habis berbekas2 tangan dia, ciannnnn.So, cara utk aku 'menyelamatkan' si comel sayang adalah dgn membeli kelambu moden nie.

dalam kelambu tu muat 1 tilam kelamin..tp aku guna 2 tilam bujang...

si comel sayang lau nampak kelambu tu dia cakap " bu, bam...bu, bam"...selagi aku tak bentang khemah tu selagi tulah dia akan bercakap "bu, bam....bu, bam"

-"bu, bam" - ibu, nak baring heheheh -

lau terus tido xper ni si comel sayang akan kuar masuk kuar masuk khemah sampai aku yg kadang2 tido dulu heheheh...

kelambu moden ini sungguh praktikal.lau balik ke kg atau g ne2 aku akan bwk kelambu ni...tido banak-banak dalam tu dgn nyenyaknyerrrrr.....zzzzzzzzzzzzzzzz



ginilah rupenya Kelambu Moden tu
tu bantal ngan lampin busuk Si Comel Sayang


ha, tu dia Si Comel Sayang ngah main2


memang tido lambat lau dh bentang khemah nie..adoiiii
ibu dah ngantuk sayang


tu konon2 jer baring mcm nak tido, tapi lepas tu kuar masuk kuar masuk lg



itulah citer pasal Kelambu Moden yg baru aku beli 1 bln lepas

1 comment: