Wednesday 4 May 2011

SEMINAR

As-Salam,

Alhamdulillah, kami selamat sampai ke rumah dlm kol 12 lbh mlm. Sampai umah, Comel Sayang dh tido. Aku mandi, bersihkan diri pastu baring sebelah Comel Sayang. Ya Allah, aku rindu sgt kat dia muah muah muah aku tak puas cium dia....

Hari, Jumaat, walaupun penat, letih, ngantuk, aku tetap g kerja...

Sungguh seronok seminar semalam. Byk tips, ilmu, pengajaran dan dapat menyedarkan/insafkan  diri kita sendiri...Seminar tu d 2 ceramah dan 1 forum. Ceramah pertama bertajuk " Mencari Syurga Melalui Pekerjaan" disampaikan oleh YBhgg. Dr. Robiah bt. K. Hamzah iaitu Pakar Motivasi dan beliau pernah dtg ke pejabat aku utk memberi ceramah. Rugi klu tak dpt dtg / mendengar ceramah dr beliau. Ceramah kedua bertajuk "Jujurkah Kita Sebagai Pekerja" yang disampaikan oleh YBhg. Dato; Haji Karuddin bin Zakaria iaitu Mantan Imam Besar Masjid Nagara. Kedua2 penceramah ini sgt hebat...Alhamdulillah

Bagi sesi forum pula, panelnyer ialah YBhg. Dato' Siti Nor Bahyah bte. Mahmod ( Penceramah Bebas ). Beliau dtg bersama suami dan YBhg. Ustaz Badli Shah bin Aludin  dari Jabatan Agama ISlam Negeri Pahang. Ustaz ni tgk jer mcm serius, sekali ha kau kelakar orgnyer...

Alhamdulillah, terima kasih dan aku syukur kepada Mu Ya Allah, kerana memberi kesempatan utk aku utk hadir ke seminar ini.



pasangan yang sgt bahagia, romantik, so cute...
suke dgr ustazah berceramah, dgn suare yg sedap
semalam lepas ceramah dptlah aku bersalaman dgn ustazah, lembutnyer tgn heheheh
ustazah d gak uat penjualan buku hasil nukilan ustazah, tp aku tak dapat nak beli sbb ramai sgt org...ntilah aku cari kat kedai buku yang terdekat...




yang ini pulak mantan Imam Besar Masjid Negara, YBhg. Dato' Kamaruddin. Sedap dgr Dato' berkata-kata. Begitu bersemangat. Seronok dpt hadiri seminar nie.. Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment