Sunday 26 June 2011

MAIN AIR

Budak-budak memang suker main air kan

Aku masa kecik2 dulu pun cenggitu gak, pantang ujan lebat mesti main air... baring2 atas rumput, tadah badan kat bawah laluan hujan yang turun dari bumbung, best betol

Dah biasa mandi hujan, tu yang lau kene hujan atau gerimis aku jarang sakit kepale. Lau Sayang, kene gerimis sikit jer dah pening sebab mak Sayang mmg tak bagi anak-anak main hujan masa kecik.

Anak aku? Ermmm aku lom benarkan lagi heheheheeeee

Tu kisah hujan, lau bab mandi lak, Comel Sayang suker benor, sampai tak nak naik. Adoi, letih lah ibu nak nunggu je, banyak keje lain nak dibuat anak oii...nak tinggal Comel Sayang sensorang dalam bilik air, oh no no no TAK AKAN....BAHAYE OKAY....so, aku pun sama2 lah main air

Malam aritu, Comel Sayang buang air besor. Biase kalau aku dah bersihkan dia, dia nak naik, tapi malam tu tak nak naik. Dia amik besen duduk dalam tu, ngam2 je lah, pastu suruh aku letak air. Malam tu sejuk sebab macam nak hujan, aku ngan Sayang pujuk2 lah dia naik, tak mo jugak. Kiteorg menyorok belakang dinding bilik air ( belah luar ), pe lagi melalak lah Comel Sayang, aku dukung bwk masuk bilik...settle masalah...


Budak-budak kalau dah main air memang tak hengat dunia...... @ - @






sekadar gambar hiasan

1 comment:

  1. zdy masa kecik2 pun mesti suker main air kan.........

    ReplyDelete