Wednesday 24 August 2011

MACAM KEMBAR 3

cucu pertama : Aaron Aiman ( lelaki, 8 tahun )
cucu kedua    : Adrian Iman ( lelaki, 6 tahun )

cucu ketiga    : Arissa Maisara ( perempuan, 1 tahun 9 bulan )
cucu keempat : Putri Aleya Natasha ( perempuan, 1 tahun 8 bulan )
cucu kelima    : Aereen Adriana ( perempuan, 1 tahun 6 bulan )

anak aku, Arissa Maisara adalah cucu perempuan pertama dalam family aku dan cucu pertama sebelah keluarga mertua aku...sebab tu anak aku tersangatlah dimanjakan oleh bapak mertua aku ( masa aku ngandung dia ada cakap kalau boleh nak cucu perempuan )

aku bersalin 4 November 2009 dan genap sebulan iaitu 4 Disember 2009 tahun yang sama, kakak ipar aku bersalin anaknya yg pertama. Kata orang2 tua, kalau mengandung sama, kene tukar2 kain batik supaya senang untuk bersalin tapi aku tak sempat nak tukar kain batik dengan kakak ipar aku sebab aku bersalin 1 minggu awal dari tarikh sebenar....Alhamdulillah, semuanya selamat.

dan pada bulan 1 tahun 2010, kakak aku pulak bersalin anak ketiga dan lahirkan baby perempuan ( akak mmg teringin anak perempuan sebab dah ada 2 hero) dan Alhamdulillah anak ketiga nie perempuan.

abah dan mak adalah orang yang paling gembira sebab dapat cucu perempuan sekali 3, hehehehe

kalau kami jumpa di hujung minggu, dah macam kembar 3. suke tengok. bab bergaduh atau berebut barang tu perkara biasa dan mak-mak lah yang kene leraikan kalau tak nanti ada tolak-menolak, dah menangis

Arissa, Putri dan Aereen dah pandai berjalan dan tahun ni kami pakat buatkan baju kurung untuk raya dari kain yang sama, macam kembar, tak sabarnyer nak tengok

Arissa ni tak berapa agresif tapi banyak cakap, Putri pulak suka main sendiri dan tak banyak cakap dan Aereen ni pulak walaupun badan kecik, tapi lincahnyer macam umur 3 tahun



ni anak aku....baru pandai meniarap masa ni



inilah dia kembar 3 tu
tak sabar nak tunggu hari raya, sebab mereka akan pakai baju kurung yang sama


memang meriah kalau cucu2 atok semua berkumpul
ermmm gambar cucu lelaki takde, nanti aku masukkan kalau ada




No comments:

Post a Comment