Tuesday 8 November 2011

2 TAHUN SUDAH





Alhamdulillah, syukur padaMu Ya Allah....anak ku dah berusia 2 tahun pada 4 November yang lalu

Semoga anak ibu akan menjadi seorang anak yang solehah, anak yang hormat orang tua, anak yang pandai dan semua yang terbaik untuknya

Ermmmm sebenarnya masa 4 Nov tu ( hari Jumaat ), aku boleh lupa hari tu hari jadi Comel Sayang ( apalah mak macam ni pun ada ker, anak baru sorang je ni heeeeee...bukan sengaja tp mungkin byk sgt perkara yang diingat n dipikirkan )...tapi mmg pada hari tu, aku rasa lain, macam d benda jer, tapi apa yerrr

sampailah balik keje, dalam kete

Sayang : Bu, balik nanti masak bubur merahlah

Aku : nak buat apa bang?

Sayang : la, lupe ker.... tak senonoh...besday Arissa lah

Aku : tepuk dahi sendiri, Ya Allah ibu luper lah macam mane ni
         kita g beli kek ajelah, dh petang ni nak masak bubur tak sempat

Sayang : Ermmm g kota nak, beli kek dgn KFC

Aku : Xyah lah bang, lom gaji lg kite beli kek jer kat sini. Nti kite beli ayamas tu goreng jer d kentang kat umah ibu goreng mcm wedges, ok x?

Sayang : Ok gaks tu... (senyum)

So, kami g beli kek coklat blueberry ( my favourite ) n ayamas segera tu



Hepi Besday sayang ibu

Sayang ibu dan abah untuk anak ibu selamanya

Jadi anak yang baik k

Setiap saat ibu rindukan Arissa Maisara

No comments:

Post a Comment