Thursday 27 October 2011

ANAK DARA AKU



nama pun anak dara kan

suka mengemas

suka bercakap

suka bergaya

suka bersolek

Comel Sayang dah nak masuk 2 tahun dan Alhamdulillah perkembangannya baik cume tak berapa nak makan nasi huhuhuuuuu

Comel Sayang suker pakai kasut aku yang agak tinggi tu

dah pakai kasut tu, keliling halaman rumah dia berjalan

lagi satu, Comel Sayang suker main-main dengan alat solek aku yang tak berapa nak banyak tu, tu jelah yang ada

habis dibuat main

amik lipice letak kat bibir

amik celak letak kat mata

sapu-sapu eyeshadow guna jari sapu kat pipi, leher (tempat sapu eyeshadow ni dah hilang selepas dibuat main oleh Comel Sayang, sekarang aku guna jari je lah heheh)

amik span bedak, sapu dari muka sampai rambut

penah satu pagi tu, aku siap2 nak g kejer. nak pakailah bedak, tengok jer spannya hilang....haru

cari2.....


..

..

..

rupa2nya dah kene tindih dengan Comel Sayang yang tengah tido.....adoiiiii

tu lah anak dara aku sorang, bucuk aku, cayang aku........heheheh

love u sayang

No comments:

Post a Comment